wtorek, 10 czerwca 2014

Od Duncan'a CD. Nicole

- Ja? Od niedawna mieszkam. - wzrusza ramionami
- Mieszkasz? - patrzę na nią jakby to do mnie w ogóle nie dotarło.
- Noo... - spojrzała na mnie ja na idiotę.
"Czyżby była? Heh.. ale mi się trafiło"
- Gdzie mieszkasz?
Jej wzrok gwałtownie się zmienił. Na bardziej surowy.
- Nie mówię pierwszemu lepszemu facetowi gdzie mieszkam. - oznajmia krzyżując ręce na piersi.
- Hehe, wybacz. Po protu chciałem wiedzieć czy jesteś osobą, która jest do mnie podobna.
- Mam rozumieć że jak zobaczysz mój dom to dowiesz się czy jesteśmy podobni?
- Tak. - wyszczerzyłem zęby w uśmiechu, obnażając lekko kły. Chyba je zobaczyła bo zmieniła ton.
- Nie. - odparła i zaczęła iść przed siebie.
- A jednak jesteś.. - uśmiechnąłem się pod nosem i podbiegłem do niej. - W skrócie jestem Duncan Raicen, możesz zwracać się do mnie Dun albo Can, jak chcesz. Jestem typowym, młodym dziewiętnastolatkiem, z lekkimi zaburzeniami psychicznymi (>.<). - zaśmiałem się. - Rasa - wampir. - szepnąłem jej do ucha.

<Nicole?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz